*درد و دل باخدا*


ஜღஜدوستی وعشق ஜღஜ

عاشقانه.تصاویرزیباو..........

خدایا

                     خدایا

                                                 خدیا

 

خداوندا تو بگو ازمن چه گناهی سرزده

 

تو این دنیا         به کسی خوبی کنم این میشه بدی کنم چی میشه

 

خوبی می کنم دوری میکنند

 

       بدی بکنم حتما ازم متنفرمیشن

 

            توبگو چکارکنم خدایا

 

               همه ی وجودم تویی خدایا

 

                       پس کمکم کن خدایا

 

                    تنهام نذارخدایا

 

                    تنهام نذارخدایا...

 

 

 

                                   

 

خدایا مرا ازاین دردوغمی که در وجودم نهاده شده است نجات ده.

 

                                     نجات ده.

 

 

خدایا مرا درتنهاییهایم

                                        درتمام کارهایم

                                                                       و درهمه چیزم

 

  یاری کن . کمکم کن . موفقم بدار.

 

             خدایا ارامشی که با تو دارم خیلی احساس زیباییست

 

                                 بهترین احساس دنیا.



نظرات شما عزیزان:

mohamamd
ساعت18:19---16 دی 1390
پاسخ:سلام محمدخان نظرات رو من تایید میکنم همیشه.

setayesh
ساعت3:48---16 دی 1390
salaaaaaaaaam kheyli webloget khojele vali in ahanget manO koshte پاسخ:سلام ستایش جان ممنونم که اومدی قدم رنجه فرمودین اهنگ از پانیس.

باران عشق
ساعت22:58---15 دی 1390
سلام بازم تشکر اما میایی بیا اما واسم نظر نده ممنونم موفق باشی یا حق

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در پنج شنبه 15 دی 1398برچسب:,ساعت22:29توسط شبنم زیبا | |